Gröna fingrar

publicerat i Allmänt;
Just nu har jag en period då jag har gröna fingrar, känner att jag vill verkligen göra allt som har med trädgård att göra. MEN vi har ingen trädgård! Vilket gör de hela lite svårt. Så jag gör så gott jag kan, har handlat frön och jord så jag ska plantera någon dag i veckan måste bara köpa planteringskrukor. Istället för att plantera så har jag sytt, en klänning till Norea och två örngott. Klänningen blev tyvärr förliten men fin, så jag ska göra en i samma modell fast större i annat tyg och med spets ;) Blir nog super fint, hoppas jag iaf.
Idag blev de hemmagjord pizza till middag och just nu är de en tigerkaka i ugnen som vi väntar på. Marcus och Elin är här och ska fika med oss om en stund blir nice!
Jag och lillan tog oss en sväng in till stan och träffade upp pappa Eric, vi gick och köpte en duk och sedan åt vi lunch tsm. Riktigt trevligt att kunna träffas sådär mitt på dan.

Nyduken =)

Kommentera inlägget här :