TIME!

publicerat i Allmänt;
Ja du vart tar all min tid vägen?! Känns som att jag inte har någon tid över alls. Lr alltså jag har inte så mycket tid över. Jobbar just nu heltid och vill hinna umgås med lillan och älsklingen när jag är hemma. Sen så är min tid borta... därför har jag varit extremt dålig på att blogga. Men jag blir glad vad att ni är inne och kolla min blogg iaf. Ska försöka bli bättre, ska jobba hela helgen nu så efter de.

Iaf så rullar livet på helt underbart, har varit på täfteå festivalen och fått mig en ny favvo till min samling av artister/band. Nämligen Cleo, Love it!!! Gå in här och lyssna på dem, har haft lite svårt att hitta så jag kunde lyssna på dem de finns inte så bra videos på youtube.

Har hunnit bli ett år äldre också hela 19 år är jag nu, jobbade så de blev inte nå stort firande. Men presenter har jag fått, tackar för dem! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karro:

Grattis Ida, ha ju missat din dag :-(. Hördea tt lillan tagit sina första steg, vilken tidigt brutta!!! Kram.

Kommentera inlägget här :