Dagen efter

publicerat i Allmänt;

Idag är de dagen efter fast endå inte, hade riktigt kul igår med Max, Kattis, Erik och älsklingen. Vi var på sommardroskan, de spelade ganska dålig musik vilket alltid är tråkigt. Men sällskapet gjorde helt klar sitt! Ojoj så roligt vi hade! Träffade endel folk och fick mycket beröm om att vara så ung förälder och mig själv som person. De är en skön känsla, trotts att de är på krogen och folk är fulla. Man kan ju iaf hoppas att de menade vad de sa, dock så tror jag de =) Vill ju alltid tro de bästa om folk ;)
Tack allla vänner för igår och älsklingen men framför allt Kattis!!! ♥

Ska snart åka till mamma och pappa, de kommer och hämtar mig. Lillan är ju hos dem, hoppas de gått bra inte för att jag tvivlar över de!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av martina:

Fin header, bilderna är så fina :)

Härligt o höra att det är bra med er.

Ja jag hade hur kul som helst!

Vad har ni gjort i helgen?

<3

2:a kommentar, skriven , av martina:

Åååh låter jätte trevligt :)

Jag har varit på en stor hemmafest med massa kompisar som du kanske läste, med mat, dricka o sköna vänner, igår var jag ute på en bar med kompis, chillade där och drack lite, idag ska jag laga mat med familjen, sola lite sen ha filmkväll med en kompis :)



kram <3

Kommentera inlägget här :