Hard work!

publicerat i Allmänt;
Sitter på jobbet nu, haha som vanligt. Jobbar ganska mycket just för tillfället men i slut endan är de värt de. Vi får ju oss en resa till Turkiet och kanske en sväng till kolmården. Har pratat med grannarna och vi har börjat spåna på att åka till Kolmården på en liten weekend tsm. Vore så kul, även om barnen inte kommer komma ihåg de senare så är de en fin upplevelse för stunden.

ja som sagt jag jobbar och umgås med min familj, de är typ de jag orkar med. Vårat internet hemma har lagt av, känner att jag är helt less på bredbandsbolaget! Känns jobbigt att vara bunden till dem i ytterligare flera månader, men vi ska ringa och klaga och hålla tummarna på att de blir bättre.

Men ojoj så mycket som händer! Lillan gör framsteg hela tiden och jag har verkligen börjat inse att att hon börjar bli ett barn och inte längre är en bebis. Men jag skriver ett lite mer detaljerat inläg till helgen om hur vårat lilla mirakel utvecklas!

Time to work! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av martina:

Hey :) allt bra med er?

Länge sen du bloggade :/



Spana gärna in min blogg och läs hur jag har haft det på gotland. har även lagt upp bilder som du kan kolla på! kommentera gärna :)



Kram

Kommentera inlägget här :