Go mat!

publicerat i Allmänt;
Idag vaknade jag upp med ordentlig magknip och mådde illa, trodde jag hade fått magsjuka. Toppen! Nej de var inte de efter några till timmars sömn och lite försiktig frukost så försvann illa måendet. Har haft lite små ont i magen hela dagen men inte mått nåmer illa.
Blev en sväng till barnenshus och babyproffsen för ett regn överdag till vagnen, sällskapade med Simon och Carro och Matheo. Lillan har fått gå på stan bokstavligen talat. Hon går ju nu nästan helt obehindrat, de är så roligt att se! Våran lilla flicka är inte en bebis nå längre utan ett barn!
Vi blev bjudna på middag ikv utav våra fina grannar, de var colombiansk mat. Typ piroger med kebebkyckling i och guacamole, sallad och konserveradmjölk. De var helt klart super gott!
Nu blir de att se CSI och sedan sova imorgon är de en ny dag med nya tag =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av martina:

Åh vackra vackra snuttan!

Tack för kommentaren förut :)

Har också varit lite off.. Sorry!

Turkiet var najs, du kan läsa om det på min blogg. Har nyss kommit hem från uppsala också, från min älskling. Skrev nyss ett inlägg om hur jag har haft det där. Kommentera gärna :) Hur har eran sommar varit? Hoppas ni mår bra.



Kram

Kommentera inlägget här :