Shopping

publicerat i Allmänt;
Antar att de blivit kännt nu att jag tycker om att shoppa =P Igår så var jag och åt frukost med mamma på Caféhouse, sedan tog jag hål i näsan. Gjorde inte alls så ont som jag trodde att de skulle göra faktiskt. Så nu har jag hål i näsan också ;) Efter de åkte jag och Charlotta ut till Ica Maxi och Strömpilen, blev såklar en hel del shopping. Två linne bodys till Norea och en blus från Lindex, och en rosa sol hatt från H&M. Jag köpte tre par trosor på Lindex och två t-shirtar på H&M. Handlade lite nödvändig på Ica Maxi och sockar till Eric.
Middag blev de på Café Göteborg med min goa moster, vi tog oss varsin plocktallrik. De var faktiskt riktigt gott men kanske lite för mycket oliver för min smak. Jag har ju inte lärt mig äta dem än, tyvärr. För många hälsotalrikar lr liknande har de med oliver i stora mängder eftersom de är så nyttigt.


Har varit ute på en promenad idag, får se vad dagen bjuder på kanska blir en till promenad.

Kommentera inlägget här :