Mysigt

publicerat i Allmänt;
Idag har vi varit på öppna förskolan på Ersboda familjecentralen, riktigt mysat att få träffa dem igen. Vi har haft 3 veckors uppehåll, mycket hinner hända med våra småttingar på 3 veckor. Vi pratade skit och fikade, våra små åt så klart lunch. Mellanmål blev de på bussen påväg in till stan, så fort Norea hade ätit klart somnade hon, skönt för henne. Mamma och pappa kom förbi oss för att underhålle Norea så jag skulle få något gjort. De gick med rakert fart när jag inte behövde anpassa mig till lillan.
Nu ska jag lyssna på lite musik och försöka slappna av =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carolin:

Jag var och handlade på HM och Jysk, väldigt värt :)

Och vad roligt att Norea börjat få tänder! :D Jag såg smset imorse :)

Hoppas ni har det bra i Boden :)

Kommentera inlägget här :