Intensiv

publicerat i Norea 6-9 månader;
Våran dotter har blivit väldigt intensiv, hon ska vara med hela tiden. De går inte att lämna henne själv med ett dussin leksaker och gå och kissa utan att hon börjar gråta. Då slutar hon inte gråtta heller förän man tar upp henne. När hon då väl är i famnen blir hon som en ål. Kan inte sitta still utan ska upp och stå och gå.
Nu har vi iaf sänkt ner hennes säng till botten, tidigare idag så ställde hon sig upp isängen. Mitt hjärta började rusa och jag halv sprang in i sovrummet för att hinna ta henne innan hon föll över kanten!

När jag hade varit hemma större delen av dagen kände jagatt jag måste komma ut, få träffa folk. Även om de inte pratar med mig lr något sådant så är jag iaf med vuxna människor. Norea tar kol på mig, ja älskar henne men fan vad hon tar enegri av en när hon är på de humöret. Tog mig iaf in till stan och shoppade mer haha!

Detta i present till min älskling, som grattis till att han har fått jobb.

Detta till mig själv =)

Den här filten till oss att ha i soffan, ska införskaffa vita kuddar också.

Natti natti

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karro:

Jag förstår till 100% vad du pratar om. M har vart exakt så..jobbigt är de...Tur att d går över. Kramar!!

2:a kommentar, skriven , av Pernilla:

Sv. Ja, visst är jackan super tuff! Vi köpte den på Lindex, och den finns nog garanterat kvar :)



Allt är bara bra med oss, jobbig natt bara. Men annars så rullar allt på fint! Hur är det med er? Kram!

Kommentera inlägget här :