20140210

publicerat i Allmänt;
Efter en mkt trevlig helg så har barnen fått vara hemma idag eftersom ja trodde de behövde åka in på vårdcentralen men tydligen kunde man få utskrivet medicin utan att åka dit. Så idag ha vi myst på, vart på stan och hämtat medicin och en sväng till Maya. Hade mkt trötta barn påvägen hem och endå va kl ba 14.30, men Melvin somnade och Norea var otroligt nära. Nu sover de sött båda två och imorgon blir de förskola som vanligt, jag hoppas verkligen de blir en lugn natt nu också så vi alla tre får sova. De behövs verkligen, Norea var upp två ggr inatt och ca 30min varje gång, otroligt påfrestande. 
 
I helgen har vi vart på 6års kalas för William, vilket var väldigt trevligt! Känner verkligen att ja måste spendera mer tid med Linda vi ha så kul tsm! ♥
 
Sedan åkte vi ut till pappa och åt middag och drack kaffe, barnen stannade och sov där och jag åkte tillbaka in till stan. Hade tatueringstid kl 8. men de vart förskjutet till 12 ist, passade mig asbra! Sov som ett barn ända till 11.40, kände int alls att ja var speciellt utvillad trots de så igår vart de en tidig kväll. 
 
Va ju som sagt iväg och tatuerade mig igår och ja är otroligt nöjd med de nya tatueringarna jag har gjort, härligt att få ngra fler till min samling!
 
Sen så har jag tagit mig i kragen och klippt Melvin, de va på tiden faktiskt, hans hår blir allt mer som Noreas och otroligt svår att ta hand om så nu har han blivit korthårig och jätte lik min minsta lillebror!
 
 

Kommentera inlägget här :